Wednesday, December 22, 2010

GILEW BENGANG DOL !

ari ni on9 ag ! dsbabkan klz prsnalty dvlopment kol11 jap g aku dok blek kemok lu .. n dy bru jew bli wifi smlam ! heheh ,, on9 la pew lg ?? =P
laju kowt ?? ske glew !! ari 2 cik wahida n puan mastura ad ctew psal fb nie ! dowg ke dowg pnah kene smtink y agk memalukan ! ad 1 lmn web khas tok wanita2 b'tudong !! mmg nmpak cm banggela kan ! yewla.. ad owg nk ltak pic ktew dlm lmn web 2 ! padahal kalo kowg nk tau .. lmn web 2 mmgla ltak sume pic2 dak2 btudong tp komen2 nyew !! waduwhhhhhhh... sume s***2 belaka !!
gilew kan ??? cik ckap myb ad owg dgki ngn dy smpai sggup ltak kt lmn web 2 !
tkowtkan ?? huh .. aku n dak2 nie pew lg ? PADAM  la pic2 y ad ! tp agak bosan lah kalo fb xda pic kan ? tp xpewlah aku sabar slagu mampu .. huhuw =)
n ini citew bru jew tjadi dlam bape2 mnit  td , cm byse aku n dak2 ni lalu kat ssur gajah .. bhadapan ngn blok lelaki !! dak2 y len da msok blok ! tggal aku n ag 3 owg mmbe aku .. ble lalu jew dpn blok laki 2 .. ad lah setan mne tah kuar kan pkataan s*** kt ktowg !! siyes aku ckp !!! mmg c***** punyew j***** !!
knape ek laki skang kamen2 gatal nyew ! agaklah kan .. padahal aku n mmbe2 da ttop setutop2 nyew !!
ap lg y dowg nmpak ?? aku xphamlah !! ni mmbe2 aku mmg lpas gram kt laki2 nie !!
saket sgt ati aku !! mlowt aku pown ley than la kan .. aku sound la blek j*****2 2! terdiam !!
hahah ! suke ati aku ! ap ko pk sume pmpan nie murah ??????!!!!!
pg m***** la weyh !! ktowg pown xselera lah !! huh ..

No comments:

Post a Comment