Friday, May 6, 2011

demam AF !

betol kew ad yg sampai demam sebb AF nie ?? mengarot jewlahhhh !
memang lah x demam .. juz KEMARUK jewp ! cam aku nie?? bosan gila dudok rumah ! dala mak aku xbagi kerja .. so ape lg ? 24jam mengadap tb la jawapnye.. hahah .. xtau nape skang bila bukak tb jew .. terus tekan info ! mane la tau ada konsert AF kew ? ulangan pon jadi lahhh ! asalkan aku dapat tengok budak2 AF9 yg akhir nie ..



dalam ramai2 nie ! aku suka sangat tengok ERUL ! comei lahhhh ! bg korg myb aku ni tah pape kan ? lantak lah nak cakap apa ! yg penting aku minat sangat kat ERUL !!


aku paling suka konsert yg dia nyanyi lagu AWAN NANO .. memang STYLE habis lah !




boleh x kalo ERUL jew yg kuar kt tb 2 ... (memang xtutop2 la tb sampai seminggu !) huhuw ..
pape pown .. chaiyok2 ERUL !!
ANNYONGHASEYO !!
AFUNDI ERUL .. (:


No comments:

Post a Comment