Sunday, June 19, 2011

penat tapi berbaloi baloi !! :)

assalamualaikum ..

ok . tajuk aku kali nie agak ke arah poyo siket lah kan .. hahah ..
xde lah , aku just nak share pasal hangout semalam bersama een , fana , ct dan apis ..
hurm .. tersangaaaaaaaaaaaaaaaaat lah best nye !! walaupon penat sampai pening pening kepala , tapi enjoy punye pasal pening kepala pon xingat ! hahah ..

firstly , pas ciup2 semua , aku gerak pergi amek fana .. tunggu fana nie agaklah kan . dia ciup makan lg time aku dah sampai .. sempat jugaklah aku capture capture gamba sendiri .. huhuw . then pergi amek een , apis and last ct .. kitorang gerak warta dulu bub nak anta printer aku kat sane then teros ke alamanda .. kat alamanda kitorang tengok wayang cietr LADDALAND !


perhhh .. sumpa seram tahap cipan punye !! nak terkucil aku kat situ .. bukan aku jeh .. dorang pon same ! *jangan marah eh korang ? hakhak .. kalo korang rase nak try tengok criter 2 , saksikanlah dipawagam pawagam berdekatan yeh ? hehe .. seriyes x rugi taw !! lepas habis je tengok movie kitorang gerak pegi taman botani kat alamanda 2 .. saje lah jalan jalan kat c2 .. bukan selalu pon kan .. :)




dengan dorang lah aku hangout semalam !! :)


pehhh ! lame gila x jumpe ct nie .. sejak fm3 kot ? bekurun dahhh .. and last dpt hangout same2 jugak ..


suke sangat gamba nie ! :)



ok done ! :D

No comments:

Post a Comment