Monday, February 27, 2012

what makes you beautiful ?

assalamualaikum ..

ok, untuk hari ni aku bukan nak cerita pasal kecantikan ke , apa yang membuat kan kita kelihatan cantik ke.. macam mana nak jadi cantik ke .. bukan ,, bukan ,, dan bukan ! 

ini tajuk lagu lahhh , dari ONE DIRECTION :)
mesti ramai yg kenal dengan kumpulan one direction ni kan ?
lepas dengar je lagu 'what makes you beautiful' terus aku mencari-2 siapakah gerangan kumpulan yg sampaikan lagu superbb haebaadd nieh ! cari punya cari baru lah aku tau serba sikit asal one direction nie .. yelah macam tak tahu pulak aku ni mana lah nak ambek tau sangat pasal artis-2 luar .. (tak hamekkk tau langsung punnn ;p) artis dalam Malaysia pun aku tak berapa nak katam lagi semua .. hahah . tulah sebab aku lambat sikit tau pasal kumpulan ni ;D

ok berbalik pada cerita one direction tadi , dah lah suara semua sedap-2 , lagu superbb haebadd , muka masing-2 punn .. perhhh ! cairrr babe .. ! seriyesss , ternganga meleleh-2 air liur tengokk ..


nak tengok lagi dekat ? nahhh ..


erkk . asal aku rasa gamba atas lagi cantekk pulak nieh -,- ok abaikannn ! see .. betapa handsome nya mereka ~ ! tak tipuu kan ? heheh .. disebab kan lagu diorang-2 ni sedap-2 belaka ,  setiap hari aku tak lepas  langsung dengar lagu diorang . dan lagu yg wajib dengar 'what makes you beautiful' :)

sedaappp sangaattt !! try lah dengar hari-2 macam aku k ? hekhek . 'one thing' punn satu lagu yg agak superbb haebadd jugak bagi aku tauu ..

ok lah sampai sini jeh entry aku hari ni , sebelum aku tinggalkan blog yg tercinta nie dengar lah ..

WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL LADIESSS ~ !! ;)




No comments:

Post a Comment