Friday, March 30, 2012

super duper weekend !

assalamualaikum ..

hye semua . jumaat yg indah penuh barakah . sangat permai . sangat sejukkk sampai ke tulung rusukkk . dan hari yg menyentap kan sedikit perasaan . yeihhh ! teringat dia yg pernah aku cinta . yg aku bergantung segalaaa . dan aku sangat lah tak suka bila waktu2 cenggini datang menerjah otak aku yg tepu setepu nyaa ini . 

ok dah berhenti mengarut salima ! tak tahu nak mula dari mana . sebenarnya motif aku nak update belog burukk ni sebab nak cerita kan weekend hari tu . bersama mereka2 yg tersayang ! heww heww . agak geli kan guna ayat heww heww nie ? tapi tapi kannn .. ADA AKU KESAHHH ? heww heww lagi ! hahah .

weekend hari tuu , aku bersama siti nurfarhana , nur najwa dan shahidatul akma bersama2 melepass rindu di sabak bernam ! ouhhhmaiii . tak sangka aku akan cakap yg aku rindukan sabak bernam ? *pengsan sekejap 5minit ! ok dahhh . cerita balik . kerana terlalu excited dgn sabak bernam nih . aku bangun sebelum 6 pagi lagi . haa .. tak ke buang tehhbiatt kauu ? aku drive sampai rumah paan . berbekal kan peta yg kitorang lukis pada petang jumaat tuu . sampai jugak aku ke rumah paan . TAK SESAT ok ? *tepuk tangan kuat2 . terima kasih kepada peta tuu . dirimuu begitu berhargaa ! *boleh pulak ? ok , then park kereta dkt rumah dia , kitorang berempat tumpang kakak paan (kak iza) sampai terminal klang . kebetulan kak iza nak pergi kapar , alang2 menyeluk pekasam kak iza tumpang kan lah kitorang2 ni .

sampai terminal klang lepas beli tiket , beli makanan bagaiii . maklumlah semua2 kebulur nafsu tahap kepala gajah . so harusss lah makanan di bawa bersama di dalam bus . dalam bus , pakcik ni bawak laju tak hengaatt dunia tauu ? melayang2 dah semua dlm tuu . yg aku ? tak hengaattt apa dah . mengantuk punya pasal . aku tidur sepanjang perjalanan tuu . bangun2 dah sampai sg besar ? wow . terkezuutttttt maakkkk ! bangun2 betulkan tudung , galass beg bagaiii siap sedia utk turun . then yeiiii . sampai sudahhhh sabak bernammmm !

then kitorang berempat pun berjalan sambil mencari2 homestay . nak berholiday punya pasal kan ? 


seee .. seee..100meter lagi laahhhh . kitorang dah berjalan 200meter tauuu . HAHA ! sebenarnya kitorang dah tak da pilihan dah . yelaa . weekend kan ? bilik semua penuhh . zamita resort ni lah pilihan terakhir .. sepanjang perjalanan . empat2 doa harap2 lah ada kosong . jangan lah penuh jugakkk . tak nak tidur masjid . takkk naaakkkkk ! *mak kema suruh tidur masjid bagi penjimatan duit . ouhhhh . ini memang betul nak pengsan !


at last . kitorang dapat jugak bilik ni . BILIK MERAK ok ?? haha . disebab kan semua nya cantik2 mcm merak , so harusss lah bilik merak ! haha . *pengsan seminggu dengar perkataan cantik ! ;p



haaa . tuu diaa ! not bad lah kannn ? cukup utk kitorang berempat ? 1 mlm je punnn . lepas dah nampak jeh katil ni ape lagi . semua2 lah terbaring sambil tengok tv tak hengattt ape . hehe . then lepas zuhur , kitorang beransur utk cari rumah sewa , sebab sememang nya itu lah matlamat utama kitorang dtg sabak bernam ni . nak cari rumah sewaaa utk sem depan ok ? sambil tu berholiday sekali :p sangat seronok . sangat happening weekend hari tuu . walaupun sehari tapi alhamdulillah semuanya berjalan lancar , sememangnya Allah permudahkan perjalanan kami . iya lah , niat kalau baik , Insyaallah dalam perlindungan DIA sentiasa :)


pada sesiapa yg dah sampai sabak bernam tuuu , and tak tau nak duduk mana . contect2 lah number ni yeh ? harga homestay ni sangat2 lah berpatutan tau ? bilik dia pun amatlah berpuas hati . suasana yg aman lagiii tenang . dan yg paling penting , muslim only ok ? ;) 



and lastly . tanks korang ! weekend hari tu sangat2 lah bermakna dgn adanya korang2 yg superb sporting ! moga persahabatan ni sampai ke pintu jannah k ? *sebak tuliss ayat ni . bagi yg faham , terima kasih kerana memahami . and for sure paan tau kan maksud aku ? love uolllsss until jannah ;) *ok sebakk lagiii . dah berhenti . bubye semua .

No comments:

Post a Comment