Monday, March 12, 2012

you :)

assalamualaikum ..

entry hari ni just nak kongsi kan lagu yg sangatt AWESOME bagi aku ~ !
baru hari ni aku dengar lagu nie , tp tak tahulah korang kan ? maybe ada yg dah selalu dengar . and harap ada lah yg tak penah dengar . yg tak pernah dengar tuuu . meh meh mehhh sini dengar ramai2 ! ;)


haa.. mcm mana , besttt takk ? angguk cepat ! muehehh .. ;p
lagu ni aku jumpa time sambil2 melayan tweet . tetiba ada rasa satu feel pulak dengan lagu nie . huhuw . nak tengok penyanyi lagu 'you' nie sape ? jeng.. jeng.. jenggg ....


NUR JANNAH ALLIA . *aku xsure la ejaa nama dia . buat tak tau jelah yeh ? ;p
haa . comel kann  ? ayuu nyaa laahh ! suara pun sedaapp . bertuah2 !

memang kompemm pagi petang siang malam aku dengar lagu nie nnt ! jangan jelesss .. ! hew hew .
tapi kann , tapi kaann .. bila dengar lagu 'you' ni . aku teringat kat dia lah .. hurmmm . dia yanggg ......... tak ada apa lahhhh . :)

ok lahh sampai sini jeh .. bubbye silent reader semua .. ;)

2 comments: