Tuesday, May 15, 2012

superb weekend bersama gadisgadis :)

assalamualaikum ..

hai semuaaa . *lelambai dengan megahnya* . ;p perlu ke ? ok tak perlu . haha ! dah lama jugak tak menaip dalam belog buruk ni . belog buruk lah katakan , tak dalah org nak pandang mana . bukak pun tak hingin ;p *choii mulut salima . lempang laju laju sat g* . ok tujuan entry hari ni just nak cerita weekend yg superb awesome baru baru ni . baru ok , baru ! bukan weekend setahun sudah . kekeke .

orait , mulakan penceritaan . dalam cerita ni di bintangi 4 org gadisgadis . wa , kemok , paan dan aku sendiri . tujuan utama sebenarnya nak siapkan report yg lagi 2 tahun punya nak hantar ! *ok nampak sangat menipu nya . lagi seminggu nak hantar -.-* . selamat lah diorang diorang ni datang , berjalan jugaklah report aku tu walaupun mcm siput sedut kena sedut dek adik aku yg tak reti sedut tuuu . eh ? ok , malam tu diorang sampai ktm kajang dalam 10 lebih . then sampai sampai aku ajak diorang gerak down town jln reko . tak beli apa pun , just makan makan sikit utk alas perut sebelum berjuang utk report . *ehh . tipuuuu* .  sampai je rumah makan makan kejap , sembang then masing masing buka lappy . buat report ok ? dalam pukul 4 jugak aku tidur . terima kasih mok mok , banyak bagi idea kat aku nak gerak kan report tuuu . ;p

besok nya harusss lah bangun lambat kan ? tak ingat ape dah kalau dah tidur . *nampak tak setan nyaaa tuuu ? haha !* . bangun bangun je mandi makan then buka lappy balik . buat report lagi ! bila masing masing dah tension , otak dah tepu dengan segala bagaiii report , kitorang decide nak keluar mana mana hilang kan tension ni . oklah after solat zuhur masing masing siap then gerak kajang . kajang je . tak mampu pergi mana mana . *errkk . salima tipu lagi . padahal tak tahu jalan ;p* . dah sampai kajang kitorang cari tempat karaoke . nak hilang kan tension lah kata kan ? cari punya cari jumpaaa ! 10 lagu kitorang tibai ok ? HAHAH ! 



maap lerrr , gambo tak bape nak cantikkk ;p

lepas karaoke , perut pun dah kosong cari tempat makan pulakkk . ada org tuuuu elaun dia banyaaakkk ! untung gilaaaa . so yg elaun banyak tu kena lah belanja org yg elaun cipuuttt ni ! ciput gila ok ? erghh ! -,,-










and lastly pagi ahad kitorang terjahhh bukit broga ! jujur , walaupun rumah aku sejengkal dari broga tuu , aku still tak pernah naik ok ? nak naik sorang sorang bukit tuuu ? jadahnya -.- sooooo , bila gadisgadis dah stay rumah aku utk beberapa hari aku angkut mereka mereka naik sekali ;p






serious , bila dah naik broga rasa mcm nak jerittt ... woiiii org kampunggg ! aku dah naik broga woiiii ! muka bangga gila dah naik . happy tersangat . tak mustahil lah terhasil gambar gambar kat atas tadi kan ? hahah ! *ada aku kesahhh ? ayat abg nizam ;p*

and and ! teramat lah tak sangkaaa . si dia pun panjat broga nak buat surprise lah konon nyaaa ! last last sampai ke sudah aku tak perasan dia . dah pertengahan jalan nak turun baru lah aku perasan , rupanya dari nak naik lagi dia follow belakang aku ! ceiyttt ~ ! nampak lah kannn kepenatan , kepanasan dan kesememehan aku bagaiii ? -.- btw terima kasih awak !  and untuk gadis gadis . I LOVE YOU . weekend yg super awesome !! :)


bubye broga ! penamat weekend yg sangat awesome . terima kasih :')

No comments:

Post a Comment